اهم الاخبار
الجمعة 03 مايو 2024
#الجمهوريةـالجديدة
رئيس التحرير
خالد العوامي

الفن

أحمد العوضي: أنا أضعف إنسان على وجه الارض لأن روحي مش معايا

احمد العوضي يطلب
احمد العوضي يطلب الدعاء لزوجته

أعلن الفنان احمد العوضي عن تعرض زوجته الفنانة ياسمين عبد العزيز لازمة صحية،وذلك لإخضاعها لعملية جراحية،وطلب من جمهوره بالدعاء لها،حيث نشر عبر حسابه الخاص علي موقع تبادل الصور والفيديوهات والبوستات"فيسبوك"صورة تجمع بينه وبين زوجته الفنان ياسمين عبد العزيز، وتحدث عن ان زوجته تخضع لعملية جراحية،وتمني لها بالشفاء والدعاء،لذلك يستعرض لكم الموقع الالكتروني "الوكالة نيوز"في السطور التالية،تفاصيل حالة الفنانة ياسمين عبد العزيز،معلومات عن الفنان احمد العوضي،تفاصيل بوست احمد العوضي للدعاء لزوجته.

-الفنان احمد العوضي يعلن عن خضوع زوجته لعملية جراحية

نشر الفنان احمد العوضي عبر حسابه الخاص علي موقع تبادل الصور والفيديوهات والبوستات  "فيسبوك"صورة تجمع بينه وبين زوجته الفنانة ياسمين عبد العزيز وعلق علي الصورة قائلاً"يمكن ببان  قدامكم دائماً  قوي .. لكن الحقيقه انا دلوقتي اضعف انسان علي وجه الارض عشان انا روحي مش معايا ... انا ضعيف جدا من غيرك انتي لازم تبقي كويسه ولازم تقومي بالسلامه ..انا لاول مره اكتب من غير ما اكون مفكر انا بكتب ايه وهكتب ايه .. بس انتي هتقومي ان شاء الله باذن الله عشان انتي وعداني وعد وهتتفذيه .. انا عاوزك تبقي كويسه وتقومي عشان اقولك اني لو كنت ببينلك اني بحبك مره فالحقيقي واللي جوايا اني بحبك الف  مره ..وانا دلوقتي مش قوي زي ما انتي بتشوفيني انا دلوقتي ضعيف ضعيف جدا .. لحد ما تقوميلي تاني عشان زي ما انتي بتاخدي قوتك مني انا كمان باخد قوتي منك ..قومي عشان انا بحبك..بحبك اكتر بكتيير من كل الكلام اللي انا كتبته .. اكتر بكتير من كل اللي عدينا بيه مع بعض من ايام حلوه ومواقف صعبه مرت علينا .. اكتر بكتير حتي من الموقف اللي احنا فيه دلوقتي .. انا بحبك  .. 
ادعولها تقوم بالسلامه زي ما انتو دايما بتدعولها بالنجاح والتوفيق .. هي دلوقتي محتاجه دعواتكم".

-معلومات عن الفنان احمد العوضي

•اتخرج من كليه التجاره جامعه حلوان و اتخصص تجاره خارجيه سنه 2006 قبل ما يحترف التمثيل كان ملاكم فى الأساس و كان يمثل فى مسرح الجامعه.

•سنه 2009 دخل مجال التمثيل بترشيح من الفنان نور الشريف و المخرج يوسف شرف الدين بدور فى مسلسل "متخافوش".

•اتوقف عن التمثيل خمس سنين و رجع بمسلسل "السبع وصايا" والذي عرفه الجمهور من خلاله.

•وفي سنه 2014حقق شهره و انتشار عربى بقصة نظره فابتسامه من  مسلسل نصيبى و قسمتك بموسمه التانى من خلال شخصيه زياد اللى خانته مراته مع أقرب اصدقائه.

•سنه 2017 أعلن خطوبته على رنا رشيدى فى حفل عائلى بسيط اقتصر على العائله و الأصدقاء ،ولكن انفصل عنها،وتزوج من الفنانة ياسمين عبد العزيز.

اقرأ أيضا..